ankieta
Badanie dotyczące wpływu promocji sprzedaży na zachowanie konsumenta firmy H&M
Według Pana/Pani promocja sprzedaży to...?
Większa ilość produktu w tej samej cenie
Nakłanianie konsumentów do zakupu produktu po niższej cenie
Zwiększanie stopnia atrakcyjności produktów
Krótkotrwałe okazje
Zwiększenie zysków Producenta
Szanowni Państwo! Jestem studentką Politechniki Lubelskiej wydziału Zarządzanie . Piszę pracę licencjacką,której tematem jest „Wpływ promocji sprzedaży na zachowanie konsumentów na przykładzie działalności sieci sklepów odzieżowych H&M". W związku z tym zwracam się z prośba o wypewnienie kwestionariusza, który jest anonimowy, a wyniki posłużą wyłącznie do zestawień statystycznych. Bardzo proszę o nadaniu prawdziwych odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu. Serdecznie dziękuję za poświęcony czas i pomoc!
|
Ktòry rodzaj promocji dla Pana/Pani jest najbardziej atrakcyjnym?
Ankieta
V_CONDUCT_FOOTER_FREEACCOUNTMSG